پاکستان میں کورونا سے اموات میں مسلسل کمی ہورہی ہے:امپیریل کالج کی رپورٹ

لندن : امپیریل کالج لندن نے کورونا وائرس کے باعث اموات پر تحقیقی رپورٹ جاری کی ہے جس میں کہا گیا ہے کہ پاکستان میں کورونا سے اموات میں مسلسل کمی ہورہی ہے۔

غیر ملکی رپورٹ کے مطابق گزشتہ ہفتے پاکستان میں کورونا سے 371 ہلاکتیں ہوئیں تھیں اور 20 جولائی سے شروع ہوئے ہفتے میں امید ہے کہ اموات مزید کم ہوں گی۔رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ آئندہ ہفتے پاکستان میں اموات 247 سے 329 کے درمیان رہیں گی۔ رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ فرد سے فرد میں کورونا منتقلی میں پاکستان چوتھے نمبر پرآگیا ہے تاہم ایک سے دوسرے فرد میں منتقلی میں بھی مسلسل کمی آرہی ہے۔

رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ عالمی سطح پرفرد سے فرد میں کورونا کے پھیلاو کی شرح ایک فیصد ہے لیکن پاکستان میں یہ شرح 0.52 سے 0.83 کے درمیان رہی اور مجموعی طورپرپاکستان میں فرد سے فرد میں منتقلی کی شرح صرف 0.73 ہے۔امپیریل کالج کی رپورٹ کے مطابق فرد سے فرد میں منتقلی کی شرح جتنی کم ہوگی وائرس اتنا کم پھیلے گا۔رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ دنیا بھر میں فرد سے فرد میں منتقلی کی سب سے کم شرح پرتگال میں ہے، دوسرے پر جرمنی اور تیسرے نمبر پر نائیجیریا ہے۔

خیال رہے کہ ملک میں کورونا وائرس کے باعث 5682 افراد جاں بحق ہوچکے ہیں جب کہ متاثرہ مریضوں کی تعداد 2 لاکھ 67 ہزار سے تجاوز کرچکی ہے۔