ملک بھر میں یوم پاکستان شایان شان طریقے سے منایا گیا

اسلام آباد: ملک بھر میں یوم پاکستان نہایت جوش و جذبے کے ساتھ منایا گیا۔

یوم پاکستان کی مناسبت سے دن کا آغاز وفاقی دارالحکومت میں 31 اور صوبائی دارالحکومتوں میں 21 ، 21 توپوں کی سلامی سے ہوا۔ مساجد اور دیگر مذاہب کی عبادت گاہوں میں پاکستان کی بقا، سلامتی، ترقی اور خوشحالی کے لیے خصوصی دعائیں کی گئیں۔ کراچی میں مزار قائد اور لاہور میں مزار اقبال پر گارڈز کی تبدیلی کی پروقار تقریبات ہوئیں۔

یوم پاکستان کی مناسبت سے سب سے اہم تقریب اسلام آباد کے شکر پڑیاں گراؤنڈ میں ہوئی جہاں مسلح افواج کی پریڈ کا انعقاد کیا گیا۔ تقریب میں صدر ممنون حسین، وزیراعظم شاہد خاقان عباسی، آرمی چیف جنرل قمر باجوہ، وزیر دفاع خرم دستگیر، نیول چیف ایڈمرل ظفر محمود عباسی، ایئر چیف مارشل مجاہد انور خان، چیئرمین جوائنٹ چیفس آف اسٹاف کمیٹی جنرل زبیرمحمود حیات نے شرکت کی۔ سری لنکا کے صدر تقریب میں بطور مہمان خصوصی شریک ہوئے۔
پریڈ میں بری، بحری اور فضائی افواج، فرنٹیئر کور، ناردرن لائٹ انفنٹری، آزاد کشمیر رجمنٹ اور اسپیشل سروسز گروپ نے حصہ لیا۔ تقریب کے دوران پاک فضائیہ کے شاہینوں نے اپنی مہارت کا عملی نمونہ پیش کیا۔ ملکی ثقافت کی عکاسی کرنے والے فلوٹس بھی پریڈ کا حصہ بنیں۔ پریڈ میں ملکی تاریخ میں پہلی مرتبہ اردن کے ملٹری بینڈ کے دستے نے بھی شرکت کی۔

تقریب کے دوران پاک فوج کے چاق و چوبند دستوں نے صدر مملکت ممنون حسین کو سلامی پیش کی جس کے بعد انہوں نے تقریب سے خطاب بھی کیا۔

یوم پاکستان کے سلسلے میں ایوان صدر میں بھی خصوصی تقریب منعقد کی گئی جس میں مختلف شعبوں میں نمایاں کارکردگی کا مظاہرہ کرنے والوں کو ایوارڈ سے نوازا گیا۔ اس کے علاوہ صوبائی دارالحکومتوں میں بھی خصوصی تقاریب کا انعقاد کیاگیا، جن میں گورنر صاحبان نے نمایاں کارکردگی کا مظاہرہ کرنے والوں کو ایوارڈ سے نوازا۔

واضح رہے کہ 23 مارچ 1940 کے دن لاہور کے منٹو پارک میں آل انڈیا مسلم لیگ کے سالانہ اجلاس میں مسلمانوں کے لیے علیحدہ وطن کی قرارداد منظور کی گئی تھی، اسی بنیاد پر برصغیر پاک و ہند کے کروڑوں مسلمانوں کی جدو جہد سے 14 اگست 1947 کو ہمارا پیارا وطن معرض وجود میں آیا۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں